söndag 20 maj 2012

20 maj

Sitter i soffan o är helt slut. Haha gårdagen var underbart kul!
Jag o Therese gjorde lite små busiga saker med is o Jag fick en cider hälld över mig...man skulle vart där för att se de roliga i det hela... ^.^
Hoppas inte Jag reta upp ngn för mkt bara ;)
Den som inte vet vad som hände var att vi i laget hade våran årliga Bötesfest. Finns inte ord som kan beskriva kvällen, vi lekte lekar och drack alkohol...typ :p

Idag har jag tagit de lugnt o varit hos mor o far o myst i solen :) de vart skönt. Älskar solen.

Fick halva min beställning från oriflame. Så nu kan Jag lukta gott :)
Visar även en bild på inköpen från fredags. Hade på mig de blå jeansen och svarta halvgenomskinliga toppen. De var fint ;)

Funderar väldigt mkt på att raka min vänstra sida av håret...vad tycker vi om det?

Hejhej :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar