måndag 4 juni 2012

4 juni

Ja, vad händer o fötter?
Jag är vell lite mer deprimerad nu än Jag själv vill vara. Min kropp lyssnar inte på vad Jag vill och är bara allmänt jobbig. Skulle lätt kunna byta med ngn lycklig liten tjockis just nu! :p
Jag har känt mig lite extra överkörd på jobbet, men kan vara för att Jag är grinig. Jag hatar o vara grinig. Förlåt för de mina fina arbetskamrater.
Jag ska försöka skärpa mig.

Idag har min kropp mått piss, vilket Jag hatar. Mår fortfarande piss, borde äta men får inte i mig ett skit. Kom hit o tvångsmata mig ngn? :p

Har börjat se Star Trend - the next generation, om man inte sett den serien o är lite sv en börd ska man se den. Riktigt bra!

Dehär med att sova är inte min grej...får se när Jag lyckas somna idag. Dom tur har Jag far min som backup, han ska ringa mig 5.40 så Jag inte försover mig. De känns tryggt.

I morgon är det kort dag, lr vi har öppet till 13, sen Jan man flexa ut om man vill. Får se när Jag går, men först ska Jag luncha med Lina o Lena o Carola o kanske ngn mer. De ska bli mys!
Jag hoppas dock på mer än 2h sömn. För de kan ha stor del till att min kropp inte gör som Jag vill.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar