onsdag 13 juni 2012

13 juni

Ja, i morgon bär det av ditt skavsta o flygplatsen för att sova en natt på hotell för att sedan kl 6.50 flyga mot Kroatien. Finns inget som kan beskriva hur skönt de känns, nu kanske min kropp gör lite som Jag säger om den får lite semester!

Idag har de varit slappt på jobbet, tror mitt huvud gick på semester redan förra veckan :p slutade liiite tidigare för att åka till Frida o fixa håret, så nu är de rött igen efter oranga färgen o utväxten. Får se hur de ser ut efter en vecka i sol o saltvatten :p kanske har rosa hår som Carola när Jag kommer hem ;)

Packade i ordning all packning i kväll och, tror Jag fått med allt Jag behöver. Har ju lite tid i morgon med. Tycker de är svårt att packa när Jag inte riktigt fått mina sommarfavoriter i klädväg ännu...hoppas de dugör för fröken kräsen endå...blir nog bättre när vi väl kommit ner, slippa ångesten över att ha glömt ngt!
Får sovmorgon i morgon, för vi åker mot mor o far vid 13-14 ngngång. Mums för de!

Gick en mysigt kvällspromenad med Madde ikväll också, massa studenter ute. De ska tälta i butan i natt. Kul för dom i regnet :p Inte träffat Madde på ett tag, bor nästan grannar men ses sällan. Vi hade en mysdag i lördags med besök på varnhems klosterruiner. De var väldigt roligt och intressant. Mkt historia, ngt Jag vill veta lite mer om :)
På kvällen blev de Tacos på berget med pärona Kovacs, de var länge sedan Jag såg dom så de var faktiskt också väldans mys. De håller på o gör om köket, Jag Gillar eluttagen, de är liksom gömda. Svårt att förklara men coola :p

Har i lagom tid fått tillbaka mina svinkoppsliknande utslag i ansiktet o halsen också, de kan inte vara svinkoppor men de är äckliga o variga. Hoppas att solen tar bort dom fort....

Nu ska Jag sova o se lite på eureka! Får se hur mkt uppdateringar de blir under veckan. Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar